0048 222 062 181
Pon. - Pt.: 8am – 8pm Sob. - Niedz.: 9am – 4pm

Hotel Tři lilie Recenzje

Ocena hotelu

93%
Znakomicie

by 142 reviews

How do we collect reviews?

  • Personel

    93%
  • Czystość

    96%
  • Wyposażenie

    92%
  • Komfort

    93%
  • Cena

    89%
Wyświetl recenzje napisane przez:
  • dorośli
Wyświetl recenzje w:
Sortuj według:
Show:

František Pajer

para, 11.8.2023

Hl.m.Praha

  • Cena ogólna
28 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
2
Usługi
2
Czystość
2
Komfort
4
Value/money
4

Lenka Štokrová

rodzina ze starszym dzieckiem, 26.8.2022

Jihomoravský kraj

  • Cena ogólna
36 %
  • Hotel působí dojmem, jak kdyby jste byli posledni hosté a po vasi návštěvě ho zavřou. Persinal působí, jak roboti. Velký prostorný pokoj. Ovsem v 8;30 se na vás začne dobývat pokojská. Ona totiž dovolenou nema. Pokud ji nevpustite, tak máte smůlu. Za 5 dni jednou vysypany kos. Jinak nic. O výměně ručníků si můžete nechat zdát. Vždy se na dovolené těším na hotelové snídaně. V tomto případě nic moc. Kupované pečivo ne úplně nejčerstvější, kupovane buchty. Okolí je moc pěkné a každý si zde nejspíš najde to svoje. Ceny v restauracich překvapivě příznivé.

Personel
4
Usługi
2
Czystość
4
Komfort
6
Value/money
2

Marie

30.9.2023

Čeština

  • Cena ogólna
56 %
  • Snídaně a personál na hotelu.

  • Hrůza a děs, byla jsem ubytovaná v hotelu Tři lilie, který mají v nabídce a na hotelových oknech a domě jako čtyři hvězdičky. Celých 5 dní nešel internet, připojení po celém objektu nefungovalo, župan, který nabízí na stránkách a který jsem si proto nebrala, prý nemají v nabídce, nakonec dodán. Ubytování na pokoji č.19, kde je pokoj malý a působil jako pro služebnictvo, postel zasahující do okna, špatný přístup k oknu, žaluzie nefunkční a malý kousek výhledu z okna byl na plachovou střechu. Po dvou dnech v depresivním prostředí jsem žádala na hotelu Belveder o výměnu, vyhověno a na č. 8 potom už dobrý. Hotel bez recepce, vše se vyřizuje na Belvederu, sem už nikdy, Kašparová

Personel
10
Usługi
2
Czystość
8
Komfort
2
Value/money
6

Anna Faldynová

podróżujący w pojedynkę, 10.9.2019

Čeština

  • Cena ogólna
56 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
4
Usługi
7
Czystość
7
Komfort
5
Value/money
5

Ondra Krbec

podróżujący w pojedynkę, 1.9.2023

Hl.m.Praha

  • Cena ogólna
64 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
6
Usługi
2
Czystość
8
Komfort
8
Value/money
8

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 9.9.2022

Čeština

  • Cena ogólna
65 %
  • Vstřícnost personalu

  • Vybavení hotelu neodpovídá fotografiím na internetu. Nabízena cena neodpovídala skutečnosti.

Personel
8
Usługi
0
Czystość
6
Komfort
6
Value/money
6

Petr Pokorny

podróżujący w pojedynkę, 21.8.2023

Hl.m.Praha

  • Cena ogólna
68 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
6
Usługi
6
Czystość
10
Komfort
6
Value/money
6

jan vajner

para, 12.8.2019

Ústecký kraj

  • Cena ogólna
70 %
  • wellness,velice vstřícný přístup co se týče procedur,dále atrium a kavárnička,samozřejmě poloha hotelu ve středu lázní,volný přístup do aquafora a půjčení kol a holí,

  • práce slečen v recepci,měli by se klientům více věnovat a o všem podrobně informovat,dále řešení večeří ve vedlejším hotelu,kde si člověk připadá ,že obtěžuje a stráví na objednané večeři až hodinu a půl,jinak ale jídlo chutné a zajímavá nabídka,co se týče snídaní přivítali bychom obměnu teplého bufetu,jinak vše v pořádku

Personel
6
Usługi
7
Czystość
7
Komfort
8
Value/money
7

Lumír Pácl

podróżujący w pojedynkę, 8.9.2019

Čeština

  • Cena ogólna
72 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
7
Usługi
6
Czystość
8
Komfort
8
Value/money
7

Miroslav Suk

podróżujący w pojedynkę, 24.8.2019

Čeština

  • Cena ogólna
74 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
9
Usługi
5
Czystość
10
Komfort
8
Value/money
5

Tomáš Šour

podróżujący w pojedynkę, 5.5.2023

Plzeňský kraj

  • Cena ogólna
76 %
  • Luxusně zařízený hotel, nejstarší ve Františkových lázních, přímo na hlavní třídě. Velkoryse řešená koupelna, stylové zařízení pokoje i hotelu. Snídaně slabší, nesrovnatelné se sesterskými hotely Pawlík a Imperiál. O ovoci zobrazené v galerii si nechte zdát ......

  • Luxusní vybavení hotelu včetně pokojů. Výborná poloha ve středu všeho dění.

  • Slabší snídaně, po pobytu v sesterských hotelech Pawlík a Imperiál docela zklamání. Teplá snídaně, vajíčka na tři způsoby a párek, pouze na objednání.

Personel
6
Usługi
6
Czystość
8
Komfort
10
Value/money
8

martina Kopecká

podróżujący w pojedynkę, 10.2.2020

Čeština

  • Cena ogólna
76 %
  • Hotel moc pěkný, personál velice příjemný pod vedením pana ředitele, velmi ochotný

  • Stravování -večeře ve vedlejší budově kasina nebylo zrovna moc příjemné,prostor neútulný,roznáška jídel trvala poměrně dlouho od posazení se ke stolu, čistota nic moc,ocenili bychom bufetový výběr jídla,pod pojmem "luxusní" 3-chodové menu bych si představovala něco jiného, strava jinak ale chutná

Personel
10
Usługi
6
Czystość
10
Komfort
6
Value/money
6

Ivana Wendlerová

podróżujący w pojedynkę, 5.2.2020

Čeština

  • Cena ogólna
78 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
5
Usługi
8
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
6

Lukáš VLK

podróżujący w pojedynkę, 27.5.2019

Čeština

  • Cena ogólna
78 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
7
Usługi
6
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
6

Ivana Vacková

podróżujący w pojedynkę, 18.11.2019

Čeština

  • Cena ogólna
80 %
  • Nádherné prostory hotelu a chutné snidaně. Ochotný petsonál a ‘čistota. Celkový dojem zkazily večeře v Casino restaurantu.

  • Celé pojetí hotelu, na jedne straně luxus a zároveň klid a rodinná atmosféra.

  • Kvalita večeří neodpovidala vysokému standartu hotelu;-((

Personel
8
Usługi
8
Czystość
7
Komfort
9
Value/money
8

Miroslav Sekora

para, 10.11.2019

Plzeňský kraj

  • Cena ogólna
80 %
  • Vše bylo kvalitní a odpovídalo našim požadavkům.

  • Vstřícnost personálu a čistota.

  • Nemáme připomínek.

Personel
7
Usługi
9
Czystość
9
Komfort
7
Value/money
8

Peter

para, 15.9.2019

Německo

  • Cena ogólna
80 %
  • Telefon hat nicht funktioniert - Haare im Bad

Personel
8
Usługi
8
Czystość
6
Komfort
8
Value/money
10

Jaroslav Slanicka

podróżujący w pojedynkę, 15.10.2018

Čeština

  • Cena ogólna
80 %
  • Velmi dobre

Personel
8
Usługi
8
Czystość
8
Komfort
8
Value/money
8

Josef Škarda

para, 24.2.2020

Jihočeský kraj

  • Cena ogólna
82 %
  • Pobyt v hotelu Tři lilie je velkým zážitkem v nádherném prostředí. Čekal bych, že budou služby spojené s pobytem v místě a ne v další budově, což kazí výsledný dojem. Přesto pobyt doporučuji

  • Krásné prostředí Příjemný porsonal Čistota

  • Večeře a obědy mimo budovu Nevkusné domlouvat kdy si dám dortík v kavárně formou objednávky již na začátku pobytu.

Personel
9
Usługi
5
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
7

Hana Selnerová

podróżujący w pojedynkę, 2.12.2019

Čeština

  • Cena ogólna
82 %
  • Hotel je na krásném místě přímo na kolonádě, čistota perfektní, služby personálu perfektní, ochota, příjemné vystupování, příjemné prostředí. Snídaně i večeře na vysoké úrovni.

  • Názor na pojem "luxusní ubytování" se zřejmě liší. Dostali jsme pokoj bez ledničky a velmi úzký, připomínající spíš lůžkový vůz. Vysvětlení, že pokoje "comfort" jsou na nižší úrovni neobstojí, když nabídka slibuje "luxusní pokoj". Nabídku tím považuji za zavádějící. Po naší reklamaci nám recepční pokoj ochotně vyměnila.

Personel
10
Usługi
7
Czystość
10
Komfort
7
Value/money
7