+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel Tři lilie Bewertungen

Hotelbewertung

93%
Perfekt

von 142 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    93%
  • Sauberkeit

    96%
  • Ausstattung

    92%
  • Komfort

    93%
  • Preis-Leistungverhältnis

    89%
Bewertungen anzeigen von:
  • Junges Paar
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

František Pajer

Älteres Paar, 11.8.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
28 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
2
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
2
Komfort
4
Wert/Geld
4

Lenka Štokrová

Familie mit älteren Kindern, 26.8.2022

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
36 %
  • Hotel působí dojmem, jak kdyby jste byli posledni hosté a po vasi návštěvě ho zavřou. Persinal působí, jak roboti. Velký prostorný pokoj. Ovsem v 8;30 se na vás začne dobývat pokojská. Ona totiž dovolenou nema. Pokud ji nevpustite, tak máte smůlu. Za 5 dni jednou vysypany kos. Jinak nic. O výměně ručníků si můžete nechat zdát. Vždy se na dovolené těším na hotelové snídaně. V tomto případě nic moc. Kupované pečivo ne úplně nejčerstvější, kupovane buchty. Okolí je moc pěkné a každý si zde nejspíš najde to svoje. Ceny v restauracich překvapivě příznivé.

Persönlich
4
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
4
Komfort
6
Wert/Geld
2

Marie

30.9.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Snídaně a personál na hotelu.

  • Hrůza a děs, byla jsem ubytovaná v hotelu Tři lilie, který mají v nabídce a na hotelových oknech a domě jako čtyři hvězdičky. Celých 5 dní nešel internet, připojení po celém objektu nefungovalo, župan, který nabízí na stránkách a který jsem si proto nebrala, prý nemají v nabídce, nakonec dodán. Ubytování na pokoji č.19, kde je pokoj malý a působil jako pro služebnictvo, postel zasahující do okna, špatný přístup k oknu, žaluzie nefunkční a malý kousek výhledu z okna byl na plachovou střechu. Po dvou dnech v depresivním prostředí jsem žádala na hotelu Belveder o výměnu, vyhověno a na č. 8 potom už dobrý. Hotel bez recepce, vše se vyřizuje na Belvederu, sem už nikdy, Kašparová

Persönlich
10
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
8
Komfort
2
Wert/Geld
6

Anna Faldynová

Einzelreisender, 10.9.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
56 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
4
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
5
Wert/Geld
5

Ondra Krbec

Einzelreisender, 1.9.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
64 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 9.9.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
65 %
  • Vstřícnost personalu

  • Vybavení hotelu neodpovídá fotografiím na internetu. Nabízena cena neodpovídala skutečnosti.

Persönlich
8
Dienstleistungen
0
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Petr Pokorny

Einzelreisender, 21.8.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
68 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6

jan vajner

Älteres Paar, 12.8.2019

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
70 %
  • wellness,velice vstřícný přístup co se týče procedur,dále atrium a kavárnička,samozřejmě poloha hotelu ve středu lázní,volný přístup do aquafora a půjčení kol a holí,

  • práce slečen v recepci,měli by se klientům více věnovat a o všem podrobně informovat,dále řešení večeří ve vedlejším hotelu,kde si člověk připadá ,že obtěžuje a stráví na objednané večeři až hodinu a půl,jinak ale jídlo chutné a zajímavá nabídka,co se týče snídaní přivítali bychom obměnu teplého bufetu,jinak vše v pořádku

Persönlich
6
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
8
Wert/Geld
7

Lumír Pácl

Einzelreisender, 8.9.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
7

Miroslav Suk

Einzelreisender, 24.8.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
74 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
5

Tomáš Šour

Einzelreisender, 5.5.2023

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Luxusně zařízený hotel, nejstarší ve Františkových lázních, přímo na hlavní třídě. Velkoryse řešená koupelna, stylové zařízení pokoje i hotelu. Snídaně slabší, nesrovnatelné se sesterskými hotely Pawlík a Imperiál. O ovoci zobrazené v galerii si nechte zdát ......

  • Luxusní vybavení hotelu včetně pokojů. Výborná poloha ve středu všeho dění.

  • Slabší snídaně, po pobytu v sesterských hotelech Pawlík a Imperiál docela zklamání. Teplá snídaně, vajíčka na tři způsoby a párek, pouze na objednání.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
10
Wert/Geld
8

martina Kopecká

Einzelreisender, 10.2.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Hotel moc pěkný, personál velice příjemný pod vedením pana ředitele, velmi ochotný

  • Stravování -večeře ve vedlejší budově kasina nebylo zrovna moc příjemné,prostor neútulný,roznáška jídel trvala poměrně dlouho od posazení se ke stolu, čistota nic moc,ocenili bychom bufetový výběr jídla,pod pojmem "luxusní" 3-chodové menu bych si představovala něco jiného, strava jinak ale chutná

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6

Ivana Wendlerová

Einzelreisender, 5.2.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
78 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
5
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
6

Lukáš VLK

Einzelreisender, 27.5.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
78 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
6

Ivana Vacková

Einzelreisender, 18.11.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Nádherné prostory hotelu a chutné snidaně. Ochotný petsonál a ‘čistota. Celkový dojem zkazily večeře v Casino restaurantu.

  • Celé pojetí hotelu, na jedne straně luxus a zároveň klid a rodinná atmosféra.

  • Kvalita večeří neodpovidala vysokému standartu hotelu;-((

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
7
Komfort
9
Wert/Geld
8

Miroslav Sekora

Älteres Paar, 10.11.2019

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Vše bylo kvalitní a odpovídalo našim požadavkům.

  • Vstřícnost personálu a čistota.

  • Nemáme připomínek.

Persönlich
7
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
7
Wert/Geld
8

Peter

Älteres Paar, 15.9.2019

Německo

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Telefon hat nicht funktioniert - Haare im Bad

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
8
Wert/Geld
10

Jaroslav Slanicka

Einzelreisender, 15.10.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Velmi dobre

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Josef Škarda

Älteres Paar, 24.2.2020

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
82 %
  • Pobyt v hotelu Tři lilie je velkým zážitkem v nádherném prostředí. Čekal bych, že budou služby spojené s pobytem v místě a ne v další budově, což kazí výsledný dojem. Přesto pobyt doporučuji

  • Krásné prostředí Příjemný porsonal Čistota

  • Večeře a obědy mimo budovu Nevkusné domlouvat kdy si dám dortík v kavárně formou objednávky již na začátku pobytu.

Persönlich
9
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
7

Hana Selnerová

Einzelreisender, 2.12.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
82 %
  • Hotel je na krásném místě přímo na kolonádě, čistota perfektní, služby personálu perfektní, ochota, příjemné vystupování, příjemné prostředí. Snídaně i večeře na vysoké úrovni.

  • Názor na pojem "luxusní ubytování" se zřejmě liší. Dostali jsme pokoj bez ledničky a velmi úzký, připomínající spíš lůžkový vůz. Vysvětlení, že pokoje "comfort" jsou na nižší úrovni neobstojí, když nabídka slibuje "luxusní pokoj". Nabídku tím považuji za zavádějící. Po naší reklamaci nám recepční pokoj ochotně vyměnila.

Persönlich
10
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
10
Komfort
7
Wert/Geld
7