+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Hotel Tři lilie Recenze

Hodnocení hotelu

92%
Perfektní

dle 140 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    93%
  • Čistota

    96%
  • Vybavení

    92%
  • Pohodlí

    93%
  • Poměr cena/kvalita

    89%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • mladý pár
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

František Pajer

dospělý pár, 11.8.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
28 %

(bez textového hodnocení)

Personál
2
Služby
2
Čistota
2
Pohodlí
4
Cena/kvalita
4

Lenka Štokrová

rodina se staršími dětmi, 26.8.2022

Jihomoravský kraj

  • Celkové hodnocení
36 %
  • Hotel působí dojmem, jak kdyby jste byli posledni hosté a po vasi návštěvě ho zavřou. Persinal působí, jak roboti. Velký prostorný pokoj. Ovsem v 8;30 se na vás začne dobývat pokojská. Ona totiž dovolenou nema. Pokud ji nevpustite, tak máte smůlu. Za 5 dni jednou vysypany kos. Jinak nic. O výměně ručníků si můžete nechat zdát. Vždy se na dovolené těším na hotelové snídaně. V tomto případě nic moc. Kupované pečivo ne úplně nejčerstvější, kupovane buchty. Okolí je moc pěkné a každý si zde nejspíš najde to svoje. Ceny v restauracich překvapivě příznivé.

Personál
4
Služby
2
Čistota
4
Pohodlí
6
Cena/kvalita
2

Marie

30.9.2023

Čeština

  • Celkové hodnocení
56 %
  • Snídaně a personál na hotelu.

  • Hrůza a děs, byla jsem ubytovaná v hotelu Tři lilie, který mají v nabídce a na hotelových oknech a domě jako čtyři hvězdičky. Celých 5 dní nešel internet, připojení po celém objektu nefungovalo, župan, který nabízí na stránkách a který jsem si proto nebrala, prý nemají v nabídce, nakonec dodán. Ubytování na pokoji č.19, kde je pokoj malý a působil jako pro služebnictvo, postel zasahující do okna, špatný přístup k oknu, žaluzie nefunkční a malý kousek výhledu z okna byl na plachovou střechu. Po dvou dnech v depresivním prostředí jsem žádala na hotelu Belveder o výměnu, vyhověno a na č. 8 potom už dobrý. Hotel bez recepce, vše se vyřizuje na Belvederu, sem už nikdy, Kašparová

Personál
10
Služby
2
Čistota
8
Pohodlí
2
Cena/kvalita
6

Anna Faldynová

jednotlivec, 10.9.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
56 %

(bez textového hodnocení)

Personál
4
Služby
7
Čistota
7
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Ondra Krbec

jednotlivec, 1.9.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
64 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
2
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 9.9.2022

Čeština

  • Celkové hodnocení
65 %
  • Vstřícnost personalu

  • Vybavení hotelu neodpovídá fotografiím na internetu. Nabízena cena neodpovídala skutečnosti.

Personál
8
Služby
0
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Petr Pokorny

jednotlivec, 21.8.2023

Hl.m.Praha

  • Celkové hodnocení
68 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

jan vajner

dospělý pár, 12.8.2019

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
70 %
  • wellness,velice vstřícný přístup co se týče procedur,dále atrium a kavárnička,samozřejmě poloha hotelu ve středu lázní,volný přístup do aquafora a půjčení kol a holí,

  • práce slečen v recepci,měli by se klientům více věnovat a o všem podrobně informovat,dále řešení večeří ve vedlejším hotelu,kde si člověk připadá ,že obtěžuje a stráví na objednané večeři až hodinu a půl,jinak ale jídlo chutné a zajímavá nabídka,co se týče snídaní přivítali bychom obměnu teplého bufetu,jinak vše v pořádku

Personál
6
Služby
7
Čistota
7
Pohodlí
8
Cena/kvalita
7

Lumír Pácl

jednotlivec, 8.9.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
7

Miroslav Suk

jednotlivec, 24.8.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
74 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
5
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
5

Tomáš Šour

jednotlivec, 5.5.2023

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Luxusně zařízený hotel, nejstarší ve Františkových lázních, přímo na hlavní třídě. Velkoryse řešená koupelna, stylové zařízení pokoje i hotelu. Snídaně slabší, nesrovnatelné se sesterskými hotely Pawlík a Imperiál. O ovoci zobrazené v galerii si nechte zdát ......

  • Luxusní vybavení hotelu včetně pokojů. Výborná poloha ve středu všeho dění.

  • Slabší snídaně, po pobytu v sesterských hotelech Pawlík a Imperiál docela zklamání. Teplá snídaně, vajíčka na tři způsoby a párek, pouze na objednání.

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

martina Kopecká

jednotlivec, 10.2.2020

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Hotel moc pěkný, personál velice příjemný pod vedením pana ředitele, velmi ochotný

  • Stravování -večeře ve vedlejší budově kasina nebylo zrovna moc příjemné,prostor neútulný,roznáška jídel trvala poměrně dlouho od posazení se ke stolu, čistota nic moc,ocenili bychom bufetový výběr jídla,pod pojmem "luxusní" 3-chodové menu bych si představovala něco jiného, strava jinak ale chutná

Personál
10
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Ivana Wendlerová

jednotlivec, 5.2.2020

Čeština

  • Celkové hodnocení
78 %

(bez textového hodnocení)

Personál
5
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
6

Lukáš VLK

jednotlivec, 27.5.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
78 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
6

Ivana Vacková

jednotlivec, 18.11.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Nádherné prostory hotelu a chutné snidaně. Ochotný petsonál a ‘čistota. Celkový dojem zkazily večeře v Casino restaurantu.

  • Celé pojetí hotelu, na jedne straně luxus a zároveň klid a rodinná atmosféra.

  • Kvalita večeří neodpovidala vysokému standartu hotelu;-((

Personál
8
Služby
8
Čistota
7
Pohodlí
9
Cena/kvalita
8

Miroslav Sekora

dospělý pár, 10.11.2019

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Vše bylo kvalitní a odpovídalo našim požadavkům.

  • Vstřícnost personálu a čistota.

  • Nemáme připomínek.

Personál
7
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
7
Cena/kvalita
8

Peter

dospělý pár, 15.9.2019

Německo

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Telefon hat nicht funktioniert - Haare im Bad

Personál
8
Služby
8
Čistota
6
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Jaroslav Slanicka

jednotlivec, 15.10.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Velmi dobre

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Josef Škarda

dospělý pár, 24.2.2020

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
82 %
  • Pobyt v hotelu Tři lilie je velkým zážitkem v nádherném prostředí. Čekal bych, že budou služby spojené s pobytem v místě a ne v další budově, což kazí výsledný dojem. Přesto pobyt doporučuji

  • Krásné prostředí Příjemný porsonal Čistota

  • Večeře a obědy mimo budovu Nevkusné domlouvat kdy si dám dortík v kavárně formou objednávky již na začátku pobytu.

Personál
9
Služby
5
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
7

Hana Selnerová

jednotlivec, 2.12.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
82 %
  • Hotel je na krásném místě přímo na kolonádě, čistota perfektní, služby personálu perfektní, ochota, příjemné vystupování, příjemné prostředí. Snídaně i večeře na vysoké úrovni.

  • Názor na pojem "luxusní ubytování" se zřejmě liší. Dostali jsme pokoj bez ledničky a velmi úzký, připomínající spíš lůžkový vůz. Vysvětlení, že pokoje "comfort" jsou na nižší úrovni neobstojí, když nabídka slibuje "luxusní pokoj". Nabídku tím považuji za zavádějící. Po naší reklamaci nám recepční pokoj ochotně vyměnila.

Personál
10
Služby
7
Čistota
10
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7