+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Hotel Tři lilie Recenze

Hodnocení hotelu

93%
Perfektní

dle 142 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    93%
  • Čistota

    96%
  • Vybavení

    92%
  • Pohodlí

    93%
  • Poměr cena/kvalita

    89%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • mladý pár
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Ivana Wendlerová

jednotlivec, 5.2.2020

Čeština

  • Celkové hodnocení
78 %

(bez textového hodnocení)

Personál
5
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
6

Dana Fraňková

jednotlivec, 11.12.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Tento pobyt byl kouzelným adventním zážitkem a nadšeně ho doporučuji všem svým známým. Krásný hotel, dokonalý personál. Všichni milí, příjemní, vstřícní, ochotní. Opravdu nejlepší pobyt, který jsem v poslední době zažila.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Ilona Pálková

dospělý pár, 6.12.2019

Moravskoslezský kraj

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Velmi pěkné ubytování. Dobré procedury. Velmi příjemné posezení u kávy, čaje i svařáku včetně pohoštění i ochutnávky cukroví.

  • Nebyli jsme spokojení s jídlem. Jednalo se o večeře ve dnech 2. a 3.12. Dne 4.12. zřejmě pracovala jiná směna, tj. i jiný kuchař, byla večeře o třídu lepší.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Jana Posejpalová

jednotlivec, 6.12.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Nádherný pobyt v krásném příjemném hotelu

  • Líbilo se nám uplne vsechno ☀️ Dekujeme

Personál
0
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

dospělý pár, 6.12.2019

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
86 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
9

Anonym

jednotlivec, 6.12.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
10
Cena/kvalita
9

Zdenka Pelzlovà

jednotlivec, 2.12.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
88 %
  • ubytování-pokoj sice velký,čistý,ale žádný výhled

Personál
9
Služby
9
Čistota
10
Pohodlí
9
Cena/kvalita
7

Hana Selnerová

jednotlivec, 2.12.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
82 %
  • Hotel je na krásném místě přímo na kolonádě, čistota perfektní, služby personálu perfektní, ochota, příjemné vystupování, příjemné prostředí. Snídaně i večeře na vysoké úrovni.

  • Názor na pojem "luxusní ubytování" se zřejmě liší. Dostali jsme pokoj bez ledničky a velmi úzký, připomínající spíš lůžkový vůz. Vysvětlení, že pokoje "comfort" jsou na nižší úrovni neobstojí, když nabídka slibuje "luxusní pokoj". Nabídku tím považuji za zavádějící. Po naší reklamaci nám recepční pokoj ochotně vyměnila.

Personál
10
Služby
7
Čistota
10
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7

Anonym

jednotlivec, 1.12.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Miroslav Brož

jednotlivec, 30.11.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Velice hezký pobyt a příjemné prostředí včetně personálu a hlavně šéfa který byl velmi příjemný,děkujejeme všichni za tento přjemný pobyt.

  • pěkný hotel,velice dobré jídlo,milí personál, příjemné masáže a aqaforum.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Jana Špengerová

dospělý pár, 22.11.2019

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Hotel perfektní personál velmi vstřícný a ochotný strava výborná okolí nehodnotíme - v tomto období to ani nejde

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Václav Pinďák

jednotlivec, 22.11.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Hezký hotel. Vstřícný personál, který okamžitě reagoval na všechna přání. V ceně ubytování jsme měli i možnost návštěvy lázeňského akvaparku - doporučuji. Musíte do něj krátkou 400 m dlouhou procházkou krásným parkem. Tu doporučuji obohatit ochutnávkou místních vod a třeba díky tomu zjistíte, že zdánlivá nevýhoda může být předností. Doporučuji také výlet do lázní spojit s nákupy v blízkém Německu (20 minut autem do několika zajímavých destinací), nebo výlety po okolí s mnoha zajímavostmi. Snídaně dobrá, výživná, rozmanitá.

  • Fr. Lázně jsou LÁZNĚ

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Ivana Vacková

jednotlivec, 18.11.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Nádherné prostory hotelu a chutné snidaně. Ochotný petsonál a ‘čistota. Celkový dojem zkazily večeře v Casino restaurantu.

  • Celé pojetí hotelu, na jedne straně luxus a zároveň klid a rodinná atmosféra.

  • Kvalita večeří neodpovidala vysokému standartu hotelu;-((

Personál
8
Služby
8
Čistota
7
Pohodlí
9
Cena/kvalita
8

Miroslav Sekora

dospělý pár, 10.11.2019

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Vše bylo kvalitní a odpovídalo našim požadavkům.

  • Vstřícnost personálu a čistota.

  • Nemáme připomínek.

Personál
7
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
7
Cena/kvalita
8

Ladislav Doda

jednotlivec, 4.11.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
98 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Ivo Znojil

dospělý pár, 4.11.2019

Olomoucký kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Koupili jsme si balíček v tomto krásném historickém hotelu Kouzlo historie, který zahrnuje mimo jiné nějaké procedury a zákusek s kávou v jejich krásné kavárničce, kde jsme byli v místnosti úplně sami. Opravdu jsme si připadali jako za monarchie. Velmi příjemný personál - co se týče recepčních, obsluhy u snídaní i ostatních. Opravdu velká spokojenost se vším. Krásný pokoj a hlavně prostorná koupelna - vše v historickém stylu, zrovna tak schodiště i celý hotel. S panem ředitelem jsme se nesetkali, ale i tak chválíme za velmi schopné vedení hotelu.

  • Líbilo se nám všechno. Nemáme k pobytu žádné připomínky.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Václav Smejkal

jednotlivec, 1.11.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %
  • Hezké lázeňské místo i na konci sezóny

  • Nic nevytýkám

Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
9

Anonym

jednotlivec, 1.11.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
86 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7

Anonym

jednotlivec, 31.10.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %
  • že obsluha procedůr byla svolná a našla cestu k výměně termínu procedůry.

  • přesně to stejné se mě nelíbilo na organizátorech pobytu. Procedůra může být klidně i v den příjezdu, pokud to klientovi sdělíte(časový termín e-mailem) ale určitě není vhodná procedůra v den odjezdu a ještě k tomu dvě po sobě.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Alena Rubešová

jednotlivec, 30.10.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
9
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
9